مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-22سياسي

صالحی: رییسی اجازه سهم خواهی به گروه های خاص سیاسی را ندهد


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به سید ابرهیم رییسی گفت: شما مدیون هیچ گونه گروه خاص سیاسی نیستید اگر کسی کاری انجام داده بر حسب وظیفه دینی و شرعی خود بوده است.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به سید ابرهیم رییسی گفت: شما مدیون هیچ گونه گروه خاص سیاسی نیستید اگر کسی کاری انجام داده بر حسب وظیفه دینی و شرعی خود بوده است.

اجازه ندهید گروه های خاص سیاسی به دنبال سهم خواهی از دولت شما باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات، گفت: مجلس محل تیشه و کلنگ و چانه زنی برای پروژه های کم ارزش نیست.

اینجا محل تبادل افکار دوراندیشانه، استراتژیک و در قواره ملی برای تقنین اصولی، نظارت درست، تعامل با فرصت ها و تقابل با تهدیدهای داخلی و خارجی است.

نماینده مردم اقلید در مجلس مدعی شد: مجلس را با جزییات مشغول کردند تا کشور در حوزه مدیریت استراتژیک، برنامه های بلندمدت و مسائل کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به حال خود رها شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن انتقاد از ساختار اقتصادی کشور، گفت: بزرگی ناموزون بدنه دولت، اتکای اقتصاد و بودجه ملی به نفت و خام فروشی، عدم استقلال بانک مرکزی، در اولویت قرار دادن همه چیز به همراه موازی کاری و تکرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: رییسی اجازه سهم خواهی به گروه های خاص سیاسی را ندهد

صالحی: رییسی اجازه سهم خواهی به گروه های خاص سیاسی را ندهد